BlingoFias

Mulle

Publicerad 2014-10-06 10:18:14 i Allmänt,

Helgen iaf Lör kväll/natt spenderades i Ryssbergen! Då ja skulle ha Mulle söndag morgon! Var tvungen att reka spåret innan ja lät barnen gå det så vandrade runt i lugn & ro och titta på lite intressanta saker!
 
rotvältor, myrstack, svampar och den fantasika utsikten fick bli på agendan!
 Mötte sen upp barnen & föräldrar och började gå naturstigen ytterligare en gång! Den gången hade ja även med mig mina 3 minsta och Benja var en god medhjälpare och tog hand om lillebror!
de gick bra men blev väldigt trött och snubbla massa gånger men höll mig på benen!
jobbigast var nog att krypa under ett nedfallet träd men ja kom igenom det oxå!
efter det ville mina barn gå tipspromenad så bara ut och gå igen men tur nog på grusväg utan hinder!
 
men nygräddade våfflor och kaffe efter fick en att må bra!!! 
Sen fick barnen dra vinnarna i tipspromenaden med Fred och plocka undan hinderbanan 
hjälpa till e ju alltid kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

en helt vanlig 5 barnsmamma som bor med barnens pappa vid havet! Vårt absolut största intresse i livet är skidåkning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela